Monday, April 12, 2010

အာလူးေတြမေပးနဲ႕.. ေလကိုနည္းနည္းေလ်ာ့

ရာသီဥတုကစံခ်ိန္တင္ေအာင္ပူျပင္းေနပါရဲ့။ရာသီဥတုကပူေနသလို..ကၽြန္မတို႕ျမန္မာျပည္သူျပည္သားမ်ားနွင့္
တကြျမန္မာျပည္နွင့္ပတ္သတ္ေနသူတိုင္းလဲရင္ထဲမွာပူေနၾကတာပါပဲ။အထူးသျဖင့္အာဏာရွိသူေတြကလဲအာ
ဏာလက္လႊတ္ရမွာေၾကာက္သလို..အာဏာမရေသးသူေတြကလဲအာဏာကိုနည္းနည္းေလးေလာက္မရမွာ
ေၾကာက္ေနၾကပံုပါပဲ။ၾကားထဲကကၽြန္မတို႕ျပည္သူေတြမွာေတာ့(ကၽြန္မလဲျပည္သူတစ္ေယာက္ပါပဲ)မ်က္လံုး
ေလးကလယ္ကလယ္နဲ႕ျဖစ္ေနရပါေတာ့တယ္.။
ခုခ်ိန္မွာဘယ္သူေတြကြဲတာလဲကၽြန္မတို႕မသိေတာ့ပါဘူး..။
ကၽြန္မတို႕သိတာကေတာ့အာလူးေတြကိုအေ၀းကေနပစ္မေနၾကပါနဲ႕ေတာ့..စိတ္ပ်က္မိတာတို႕..၀မ္းနည္းပါ
တယ္လို႕....ကၽြန္ေတာ္တို႕ဒီလိုျမင္ပါတယ္လို႕နဲ႕..ေလလံုးေတြကကၽြန္မတို႕ကိုဖိထားတာျပားေနပါျပီ...။ခ်စ္ခင္
္ေလးစားရတဲ့အေမစုကိုသိပ္ကိုခ်ီးက်ဴးေလးစားမိပါတယ္...။အေမစုရဲ့ခိုင္မာတဲ့စိတ္ဓာတ္ကိုအတုယူၾကရင္း.
.ရဲရဲေတာက္တဲ့သတၱိေသြးကိုစံထားၾကရင္းနဲ႕..အေမစုလိုခိုင္မာတဲ့တိုင္းျပည္လူမ်ိဳးကိုခ်စ္တဲ့စိတ္ဓာတ္ကိုေမြးရင္း
..တိုင္းျပည္ကိုသစၥာရွိၾကပါလို႕ျပည္သူတစ္ေယာက္အေနနဲ႕ကၽြန္မကေတာင္းဆိုလိုက္ပါတယ္..။အင္း....
ေလကိုေတာ့ေလွ်ာ့ၾကပါ..အေ၀းကေနေလလံုးေတြပစ္လိုက္..အနီးကေနေလလံုးေတြပစ္လိုက္နဲ႕..ကၽြန္မတို႕
ေတြနာဂစ္ေနာက္တစ္ၾကိမ္က်ေနသလိုခံစားေနရပါတယ္ဆိုတာလဲရင္ဖြင့္လိုက္ပါတယ္.။

2 comments:

  1. မွ်ေဝခံစားသြားတယ္ ညီမေလးေရ..

    ခင္တဲ့
    အကိုေဆာင္းယြန္းလ

    ReplyDelete
  2. မွန္လုိက္ေလဗ်ာ... က်ေနာ္ ဖတ္ဖူးတဲ့ ဦးဘဂ်မ္း ေရးဆြဲခဲ့တဲ့ ကာတြန္းပုံထဲကုိလုိပါပဲ ... ပုံက ဘယ္လုိလဲဆုိေတာ့ လူၾကီး၊ လူေကာင္း၂ဦး ေနပူထဲ လမ္းေလွ်ာက္လာတာမွာ တေယာက္ကေနၿပီး ဘုရားရိပ္၊ တရားရိပ္မ်ား တယ္ေအးသကုိးလုိ႔ ေၿပာသဗ် ဒါနဲ႔ က်န္တေယာက္က သူ႕ကုိ လွည့္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ အဲဒီေၿပာတဲ့သူက ဘုရားတရား စာအုပ္နဲ႔ သူ႕ကုိယ္သူ ေနကြယ္ေအာင္ အုပ္ထားလုိ႔ပါပဲ။ အခုလဲ အဲဒီလုိပဲ ... လုပ္တဲ့သူလဲ လုပ္ေနၾက၊ ပြားတဲ့သူလဲ ပြားၾက၊ ႏုိင္ငံေရး ခုတုန္းလုပ္ၿပီး ၾကီးပြားသြား ၾကတာလဲ ဒုနဲ႔ေဒး၊ ေဘးထုိင္ဘုေၿပာတဲ့သူကလဲ ရွိရဲ့၊ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ေၿပာခဲ့တဲ့ စကားေလး တခြန္းက တခါၾကားဖူးထဲက ေမ့ကုိမေမ့ဘူး ဗမာေတြ စိတ္ဓာတ္က ဗမာ၊ဗမာၿခင္းခ်ဖုိ႔ဘဲ သိတယ္၊ ၾကြားတယ္တဲ့၊ ဗမာေတြဟာ စိတ္ဓာတ္ထက္တယ္ ဘာညာနဲ႔ တလြဲ ဆံပင္ေကာင္းေနတယ္တဲ့... ယေန႔အထိမွန္တုန္း....။

    ReplyDelete

စကားလံုးေလးေတြအတြက္အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေနာ္