Monday, February 18, 2008

အလုပ္ေလွ်ာက္ျခင္း

ကၽြန္မကအလုပ္နဲ.ပတ္သတ္လာရင္ေတာ့ကံေကာင္းတတ္ပါတယ္။ဘယ္အလုပ္ပဲေလွ်ာက္ေလွ်ာက္မလိုဘူး
လို.တစ္ခါမွအျငင္းမခံရဖူးပါဘူး။သြားတိုင္းဘုးရားစာေတြရြတ္၊အလုပ္ရတဲ့ဂါထာကိုလဲရြတ္တာကိုး။ဒီကိုေရာက္ေရာက္
ျခင္း(၃)ရက္ပဲနားရပါတယ္။အလုပ္ကရတာပါပဲ။ဒါနဲ.လုပ္ရေတာ့တာပဲ။ကၽြန္မက(semiconductor)စက္ရံုေတြမွာ
ပဲလုပ္ျဖစ္ပါတယ္။အခုထိပါပဲ။ကံေကာင္းပံုမ်ားလစာတိုးတဲ့လမွာပဲစက္ရံုျကီးကေဒ၀ါလီခံပါတယ္။ဒီမွာကအလုပ္ရံု
ေဒ၀ါလီခံလိုက္ေျကာင္းစာရြက္ျပျပီးရင္၊အလုပ္သမားရံုးမွာေထာက္ပံ့ေျကးယူလို.ရပါတယ္။ဒီ့အျပင္ေထာက္ပံ့ေျကး
ျကာျကာေပးခ်င္ေတာ့၊အလုပ္သမားရံုးကအလုပ္၀ိုင္းရွာေပးတာေပါ့။ကၽြန္မကေတာ့စက္ရံုေဒ၀ါလီခံလိုက္တဲ့ေန.မွာ
ပဲေနာက္အလုပ္တစ္ခုရပါတယ္။ကၽြန္မေနတဲ့(၅)နွစ္အတြင္းမွာျမန္မာျပည္ကို(၁၀)ျကိမ္ေလာက္ျပန္ပါတယ္။အခု
ေတာ့မျပန္တာ(၂)နွစ္ျကီးမ်ားေတာင္ရွိပါျပီ။ျပန္တိုင္းလဲအနည္းဆံုးတစ္လကေနသံုးလထိျမန္မာျပည္မွာေနပါတယ္။
ဒီေတာ့အလုပ္ကခြင့္ေပးရင္ေပး၊မေပးရင္ကၽြန္မကအလုပ္ကထြက္တာပါပဲ။စက္ရံုတိုင္းလဲခြင့္ေပးျကတာပါပဲ။ထူးထူး
ျခားျခားအလုပ္ေလွ်ာက္တံုးကတစ္ခါမွာေတာ့စာေမးပြဲေျဖခဲ့ရပါတယ္။

ဒီအခ်ိန္တံုးကကၽြန္မျမန္မာျပည္ကျပန္လာခါစေပါ့။မားမားသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က၊ေန.တိုင္းသူ.စက္ရံုမွာလာလုပ္ဖို.
ေျပာပါတယ္။ဒီစက္ရံုကဒီမွာနာမည္ျကီးသလို၊နိုင္ငံေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာလဲဖြင့္ထားတဲ.(semiconductor)စက္
ရံုျကီးတစ္ခုပါ။ဒါေပမဲ.ကၽြန္မကလွ်ပ္စစ္ပစၥည္းမ်ိဳးစံုကို၊ပရိုဂရမ္ေရးျပီးစက္ေတြနဲ.ရိုက္တာကိုလုပ္တဲ့စက္သမားပါ။
သူတို.အလုပ္ကေတာ့ကၽြန္မတို.သံုးမဲ့ပစၥည္းေလးေတြကိုလုပ္ျပီး၊ေကာင္းမေကာင္းစစ္ေဆးရတဲ့အလုပ္မို.ကၽြန္မ
ကသိပ္စိတ္မ၀င္စားပါဘူး။ဒါေပမဲ့လည္းအားနာတာနဲ.အင္းလိုက္ပါတယ္။ဒီေတာ့သူကေျပာပါတယ္။သူတို.စက္ရံု
ကို၀င္ဖို.စာေမးပြဲေျဖရမယ္၊ေအာင္မွ၀င္လို.ရတယ္ဆိုေတာ့။ကၽြန္မေတာ္ေတာ္စိတ္၀င္စားသြားပါတယ္။ဘာေတြ
ေမးမွာလဲဆိုေတာ့၊တရုတ္စာပဲေမးမွာပါလို.ဆိုပါတယ္။ကၽြန္မကလည္းဒီကိုသာေရာက္လာတယ္၊တရုတ္စာဆိုပ်င္း
လြန္းလို.သင္တိုင္းအိပ္ေပ်ာ္ေပ်ာ္သြားေလာက္ေအာင္၊စိတ္၀င္စားတာပါ။ရင္ေတာ့နည္းနည္းခုန္ပါတယ္။ငါ့မ်ားဘာ
ေတြေမးမလဲေပါ့။(ေမ့လို.ေျပာရဦးမယ္၊ဒီစက္ရံုကလူတစ္ေယာက္ကိုအလုပ္သြင္းေပးျပီး၊အဲဒီလူက(၆)လျပည့္ေအာင္
အလုပ္လုပ္ရင္၊ေဘာက္ဆူးေပးပါတယ္။ေဘာက္ဆူးကသြင္းေပးတဲ့လူေကာ၊လုပ္ေနတဲ့သူေကာရျကတာပါ။ေဒၚလာ
၃၀၀ေလာက္ရပါတယ္။)

ခ်စ္စြာေသာမားမားနဲ.သူ.ေဘာ္ေဘာ္ေျမွာက္ေပးလို.၊ကၽြန္မအလုပ္ေလွ်ာက္ဖို.လာခဲ့ပါတယ္။အလုပ္ရွာေပးတဲ့
ေအဂ်င္စီကလူေတြ.စစ္ေဆးတာပါ။အမ်ိဳးသမီးျကီးတစ္ေယာက္နဲ.ကၽြန္မကဗ်ဴးရမယ္ဆိုတာသိရေတာ့၊ေတာ္ပါ
ေသးရဲ့ေပါ.။အမ်ိဳးသမီးျကီးကစေတြ.ေတြ.ျခင္းကၽြန္မကိုေမးပါတယ္။နာမည္ဘယ္လိုေခၚလဲ၊ဘာလို.အရင္စက္
ရံုကအလုပ္ထြက္ခဲ့သလဲေပါ.။တကယ္ေတာ့ကၽြန္မအဲ့ဒီတံုးကတျခားစက္ရံုတစ္ခုမွာအင္တာဗ်ဴးျပီးသား၊အလုပ္ရ
ျပီးသားပါ။အားနာလို.သာလာခဲ့တာပါ။ဒီေတာ့ကၽြန္မလဲမညာခ်င္တာနဲ.။ဒီလိုပဲေျဖလိုက္ပါတယ္။ေနာက္ေတာ့သူ
ကအဂၤလိပ္စာရသလားတဲ့။တရုတ္စာမေမးပဲအဂၤလိပ္စာရလားေမးေတာ့ကၽြန္မေပ်ာ္တာေပါ.။ရတယ္၊ရတယ္ေပါ့။
သူကကၽြန္မကိုAကေနZအထိဆိုျပပါတဲ့။ကၽြန္မကေနာက္ေနတာလားေမးေတာ့။လူတိုင္းေျဖရတာပါတဲ့။ကၽြန္မမွာ
ရယ္ခ်င္လိုက္တာကလိကလိနဲ့ေပါ.။ဒီကလူေတြအဂၤလိပ္စာညံ့ျကပါတယ္။ဒါေပမဲ့အင္တာဗ်ဴးမွာဒီလိုဆိုခိုင္းရ
ေလာက္ေအာင္ျဖစ္မယ္ေတာ့မထင္ခဲ့ပါဘူး။ဆိုျပီးေတာ့၊သူကေျပာပါတယ္။မင္းသိပ္ေတာ္တာပဲလံုး၀ကိုမထစ္ဘူး
တဲ့၊ေရးျပပါဦးတဲ့။ကၽြန္မမွာAကေနZအထိမူလတန္းကေလးလုပ္ျပီးျပန္ေရးခဲ့ရပါတယ္။မင္းအဂၤလိပ္စာေတာ္သားပဲ
ဆိုေတာ့၊ကၽြန္မမွာမူလတန္းတံုးကေအဘီစီဒီသင္ေပးခဲ့တဲ့ဆရာမကိုေျပးေျပးသတိရမိပါတယ္။အားလံုးျပီးေတာ့၊
ဘာမွေထြေထြထူးထူးမေမးပါဘူး။ျပန္လို.ရျပီဆိုလို.ျပန္ခဲ့ပါတယ္။

အိမ္ေရာက္ေတာ့မားမားကေမးပါတယ္။ဘာေတြေမးလဲတဲ့။ကၽြန္မကေတာ့၊ကၽြန္မကိုပညာေပးျပီးေမးလိုက္တာပဲ
လားရယ္လို.ေတြးမိပါတယ္။တျခားလူေတြကိုေမးျကည္.ေတာ့၊သူတို.ကိုလဲေမးတာပါပဲတဲ့။ေနာက္(၃)ရက္ေနေတာ့
အလုပ္ခန္.စာျကီးကၽြန္မဆီေရာက္လာပါတယ္။အျမန္ဆက္သြယ္ျပီး၊အလုပ္လာဆင္းပါရန္ဆိုတဲ့အေျကာင္းျကားစာ
ျကီးနဲ့ေလ။

No comments:

Post a Comment

စကားလံုးေလးေတြအတြက္အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေနာ္