Sunday, February 17, 2008

ကၽြန္မဘေလာ့ေရးရျခင္းအေျကာင္း



ကၽြန္မငယ္ငယ္ကတည္းကမိဘေတြရဲ့ရင္ခြင္မွာ၊ေႏြးေႏြးေထြးေထြးနဲ.ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ေနခဲ့ရပါတယ္။အထက္
တန္းေအာင္ျပီးေတာ့ပါးပါးကဘာသာေရးအဆံုးအမေတြနဲ.ကၽြန္မစိတ္ကိုလံုျခံဳမွဳေတြျဖစ္ေစခဲ့ပါတယ္။ျမန္မာျပည္
ကေနနိုင္ငံရပ္ျခားကိုလာဖို.ကၽြန္မဘယ္တံုးကမွစိတ္မပါခဲ့ပါဘူး။မားမားနဲ.တူတူဒီကိုထြက္လာခဲ့ျပီး၊မားမားက
လည္းကၽြန္မနဲ့တူတူရွိေနခဲ့ေလေတာ့၊နိုင္ငံျခားမွာျကံဳရတဲ့အခက္အခဲေတြကိုကၽြန္မသိပ္မျကံုခဲ့ရပါဘူး။မားမားျပန္
သြားျပီးလို.တစ္ေယာက္ထဲက်န္ခဲ့ခ်ိန္မွာေတာ့၊ကၽြန္မပထမဆံုးျကံုေတြ.ရတာအထီးက်န္ျခင္းပါ။တစ္ေယာက္တည္း
ေနေလေတာ့စကားေျပာေဖာ္လည္းမရွိပါဘူး။ကၽြန္မကလဲတစ္ေယာက္ထဲေနရတာျကိဳက္ပါတယ္။ဒါေပမဲ့တစ္ခါ
တစ္ေလေနမေကာင္းျဖစ္ရင္၊အားငယ္စိတ္ေလး၀င္လာျပီးငိုခ်င္လာပါတယ္။ကၽြန္မျကီးျပင္းခဲ့တဲ့ပတ္၀န္းက်င္နဲ.
ဘယ္လိုမွညွိမရတဲ့ဒီတိုင္းျပည္မွာကၽြန္မအတြက္အင္အားဟာဘုရားရွင္ရဲ့တရားေတာ္ေတြပါ။ကၽြန္မကိုအထီးမ
က်န္ေစတာကေတာ့၊ဆရာေတာ္ဦးေဇာတိကရဲ့တရားစာအုပ္ေတြပါ။ဆရာေတာ့္ဆီကိုပါးပါးေခၚသြားလို.ေရာက္ဖူး
ပါတယ္။ဆရာေတာ့္ကိုမေတြ.ဖူးခင္ကတည္းကျကည္ညိဳျပီးေလးစားပါတယ္။စိတ္လဲ၀င္စားပါတယ္။ဆရာေတာ့္စာ
ေတြဟာဖတ္ျပီးရင္စဥ္းစားရပါတယ္။
စာတိုင္းဟာလဲေလးေလးနက္နက္နဲ.အဓိပၸါယ္ရွိပါတယ္။အထူးသျဖင့္စိတ္ကိုေအးခ်မ္းေစတာပါ။ဒါေျကာင့္လည္း
ဆရာေတာ္ဦးေဇာတိကရဲ့စာေတြကိုကၽြန္မဘေလာ့မွာေဖာ္ျပေပးခ်င္ပါတယ္။ဆရာေတာ္.စာေတြကိုဖတ္ဖူးသူေတြ
မ်ားျကမယ္လို့ကၽြန္မေမွ်ာ္လင္.ပါတယ္။ဖတ္ဖူးသူေတြကလဲမဖတ္ရေသးတဲ့သူေတြကိုဖတ္ဖို.တိုက္တြန္းေပးျကပါ။
ဒါ.အျပင္ဘာသာေရးနဲ့ပတ္သတ္ျပီးကၽြန္မဖတ္ဖူးတာေလးေတြ၊ျကံုဖူးတာေလးေတြကိုလဲေရးျပခ်င္လို.ဒီဘေလာ့
ေလးကိုေရးျဖစ္တာပါ။ဒါကေတာ့နံပါတ္တစ္အေျကာင္းအရာပါ။

ေနာက္တစ္ခုကေတာ့နိုင္ငံေရးပါ။ဘာသာေရးနဲ.နိုင္ငံေရးဟာကၽြန္မအျမင္အရေတာ့တစ္ဆက္တည္းပါ။နိုင္ငံ
ေအးခ်မ္းေနမွသာဘုရားရွင္ရဲ့သာသနာေတာ္ဟာစည္ပင္ပ်ံပြားမွာပါ။အထူးသျဖင္.စက္တင္ဘာအေရးအခင္းဟာ
ကၽြန္မအပါအ၀င္ျမန္မာနိုင္ငံသူနိုင္ငံသားေတြရဲ.စိတ္နွလံုးကိုနာက်င္ေျကကြဲေစခဲ့ပါတယ္။ဒီတံုးကမ်ားဆိုရင္
သတင္းေတြဖတ္လိုက္တိုင္း၊ကၽြန္မငိုရပါတယ္။၀မ္းနည္းလြန္းလို.ရွိဳက္ျကီးတငင္ငိုေျကြးျပီး၊ပါးပါးဆီဖုန္းဆက္ပါ
တယ္။စိတ္မေကာင္းျဖစ္ရပံုမ်ား၊သူတို.ကမရွက္ျကလို.လုပ္ျကေပမဲ့ကၽြန္မတို.မွာေတာ့သတင္းျကည္.ျပီးတဲ့ဒီက
လူေတြကေမးျကေတာ့ရွက္လိုက္တာ။စစ္အစိုးရကယုတ္မာတာမွန္ေပမဲ့၊စကားေျပာတိုင္း၊ေမးျကျမန္းျကတိုင္းမွာ
ျမန္မာ။ျမန္မာတဲ့စကားကိုထည္.ျကေလေတာ့၊ရင္ထဲမွာနင္.ေနေအာင္စိတ္မေကာင္းျဖစ္ရပါတယ္။အလုပ္ထဲမွာ
မွိဳင္ေနေတာ့ဒီကလူေတြကေမးျကပါတယ္။နင္.အမ်ိဳးေတြ၊သူငယ္ခ်င္းေတြမ်ားပါသြားသလားတဲ့ေလ။ခုျဖစ္ေနတာ
ကနိုင္ငံကိုဖ်က္၊ဘာသာ၊သာသနာကိုပါအေစာ္ကားခံေနရေျကာင္းကိုသူတို.ကိုကၽြန္မဘယ္လိုရွင္းျပရပါ.မလဲ။
တကယ္တန္းပြင္.ပြင္.လင္းလင္း၀န္ခံရရင္၊စက္တင္ဘာေတာ္လွန္ေရးမတိုင္ခင္က၊စစ္အစိုးရကိုဒင္းတို.မရွိမွေအး
မယ္လို.နာက်ည္းတဲ့ခံစားမွဳေတြကၽြန္မမွာမရွိခဲ့ပါဘူး။မရွိသင့္တဲ့အစိုးရ၊မေကာင္းတဲ့အစိုးရဆိုတာေလာက္ပဲရွိခဲ့
တာပါ။

ခုေတာ့ဒီစစ္အစိုးရရွိေနရင္တိုင္းျပည္ေကာ၊ဘာသာပါပ်က္ရခ်ည္ရဲ့ဆိုတာကို၊စိတ္ထဲမွာသံမွိဳစြဲထားသလိုစြဲေန
ေအာင္ရြံံ.ရွာမုန္းတီးေနပါတယ္။ဒါေျကာင့္လဲကၽြန္မဘေလာ့ေလးမွာနိုင္ငံေရးလဲပါ၀င္မွာပါပဲ။စစ္အစိုးရျပဳတ္က်
သြားဖို.လူအားပါခြင့္မရွိေသးေပမဲ.၊ကေလာင္အားနဲ.ေငြအားအပါအ၀င္၊ကၽြန္မတတ္နိုင္တာေလးနဲ.ေတာ့တိုက္ပြဲ
၀င္ေနသူေတြကိုကူညီခ်င္ပါတယ္။ဒါဟာနိုင္ငံနဲ.ဘာသာကိုခ်စ္ျကတဲ့နိုင္ငံသားတိုင္းမွာတာ၀န္ရွိတယ္လို.ကၽြန္မ
ယံုျကည္ပါတယ္။

ဘေလာ့တစ္ခုေရးမယ္ဆိုကတည္းက၊ေျပာျကပါတယ္္။ထံုးစံအတိုင္းပြဲတိုင္းေက်ာ္ျကီးမ်ားအေျကာင္းပါ။ဘေလာ့
ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရဲ့စီေဘာက္ေတြမွာလဲ၊ေတြ.ရပါတယ္။ဆဲျကပံုနည္းမ်ိဳးစံုနဲ.သတၱိျပျကပံုမ်ားက္ိုေပါ.။ဒီေတာ.
ကၽြန္မကိုဘေလာ့ေရးရင္မိန္းခေလးမွန္းမသိေအာင္ေရးပါ၊စီေဘာက္ကိုလဲမထားပါနဲ.ေပါ့။ကၽြန္မကေတာ့တစ္ဦး
တစ္ေယာက္ကိုေျကာက္လို.ဆိုတာကိုလက္မခံပါဘူး။လြတ္လြတ္လပ္လပ္ေရးမွာပါပဲ။စီေဘာက္ကိုလဲထားမွာပါပဲ။
အနွစ္ခ်ဳပ္ေျပာရရင္ေတာ့ကၽြန္မဘေလာ.ေရးျဖစ္တာ၊ေရးတတ္လြန္းလို.မဟုတ္ပါဘူးဆိုတာပါပဲ။ေရးခ်င္လို.ေရး
လာတဲ့လူတစ္ေယာက္မို.အမွားေတြရွိေနမွာပါ။ဒါကိုနားလည္ျပီးစိတ္ရွည္သည္းခံစြာနဲ.လာအားေပးတဲ့သူငယ္ခ်င္း
အားလံုးကိုေလးစားေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

အထူး...အထူးအားျဖင္.ကၽြန္မကုိဘေလာ့တစ္ခုလုပ္ျဖစ္ေအာင္အတင္းျကီးတိုက္တြန္းခဲ့တဲ့ကိုသားျကီး(ကိုရီးယား)၊
နွစ္ေယာက္တူတူဘေလာ.ေရးျကမယ္ဆိုျပီးခၽြန္တြန္းလုပ္ျပီးမွဘာမွမေရးပဲ၊ကၽြန္မေရးသမွ်၊ညာဖတ္ေနတဲ့ကိုကို၊
့ကၽြန္မဘေလာ့ေရးခ်င္လာေလာက္ေအာင္ကိုသူတို.ရဲ့ဘေလာ့ေတြမွာအေရးအသားေကာင္းလြန္းတဲ့ကိုကလိုေစးထူး
နဲ.မေမဓာ၀ီတို.ကိုလဲေက်းဇူးတင္ေျကာင္းေျပာခ်င္ပါတယ္။

No comments:

Post a Comment

စကားလံုးေလးေတြအတြက္အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေနာ္