Tuesday, May 11, 2010

သူငယ္ခ်င္းမ်ားရဲ့လက္ေဆာင္

ကၽြန္မဆီပို႕စကဒ္ေလးေတြေရာက္ေရာက္လာပါတယ္...။ပို႕ေပးတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြကိုအရမ္းလဲေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
ကၽြန္မဆီကိုစာအေစာင္ေစာင္ပို႕ျပီးအားေပးေနတဲ့..ကၽြန္မရဲ့လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္သူငယ္ခ်င္းေတြ..ရိပ္သာမွသူငယ္ခ်င္း
ေတြအားလံုးကိုေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာခ်င္ပါတယ္..။ကၽြန္မကိုခ်စ္ခင္ၾကသူမ်ားကိုေကာ..ကၽြန္မကခ်စ္ခင္မ်ား
သူမ်ားကိုပါ..သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ပို႕လာတဲ့စာေလးကိုမွ်ေ၀ေပးခ်င္ပါတယ္...။သူကပန္းခ်ီပံုေလးေတြဆြဲဆြဲ
ျပီးမွအခုစာေလးေတြကိုေရးေပးလိုက္တာပါ..။အလုပ္မအားတဲ့ၾကားကအခ်ိန္ယူျပီးေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္လက္ေဆာင္ေတြ
ပို႕ေပးေနတဲ့သူငယ္ခ်င္း..王姐ရဲ့ကၽြန္မအတြက္သူကူးေပးထားတဲ့စာေလးေတြပါ..။ဆရာေတာ္ဓမၼဒူတအရွင္ေဆ
ကိႏၵရဲ့အသိေပးစကားစုမ်ားစာအုပ္မွပါ..။..။ကၽြန္မလဲဒီစာအုပ္ေလးကိုအခုလက္ခံရရွိထားပါျပီ..။ထိုင္၀မ္ကေန
ကၽြန္မဆီကိုစာအုပ္ျပန္ပို႕ေပးလာတဲ့သူငယ္ခ်င္းကိုဒီဘေလာ့ေလးမွလဲေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာျပပါရေစ..။

သူတစ္ပါး
လဲေနလို႕
ထူေပးတာဟာ
ေကာင္းတဲ့စိတ္ပါ။
ကိုယ္ေခ်ာ္လဲေနတာကိုလည္းရပ္နိုင္ေအာင္
အရင္အားေမြးပါဦး....။


သူမ်ားေတြ
ဖတ္ခ်င္သလို
ဖတ္ၾကပါေစ၊
ကိုယ္တိုင္ေရး
အတၳဳပၸတၱိက
အမွန္အတိုင္း
ေကာင္းဖို႕လိုတယ္။
သူတို႕အၾကိဳက္
လိုက္ျပီးမေရးနဲ႕..။

သနားစရာကို
သနားတာ
ေကာင္းတဲ့အလုပ္ပါ
ဟန္ေဆာင္တာကို
မသိရင္လူညံ့ျဖစ္သြားျပီ။


ေရွ႕ကိုတိုးဖို႕
ေနာက္ကိုဆုတ္တယ္တဲ့..။
အဲဒါကဆင္
ေကာင္းတာဆိုေရွ႕တိုး
မေကာင္းတာဆိုေနာက္ဆုတ္
အဲ့ဒါလူ။



No comments:

Post a Comment

စကားလံုးေလးေတြအတြက္အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေနာ္