Saturday, May 10, 2008

ကၽြန္မတို႔ညီညြတ္ၾကရေအာင္

ကၽြန္မနွင့္တကြသိပ္ခ်စ္ရတဲ့ျမန္မာျပည္ၾကီးနဲ႔၊ညီကိုေမာင္နွမျပည္သူအားလံုးစစ္အာဏာရွင္လက္ေအာက္က
အျမန္လြတ္ေျမာက္ၾကပါေစလို႔ဆုေတာင္းလိုက္ပါတယ္။

ဒီေန႔(၁၀)ရက္ေန႔။
ကၽြန္မတို႔အားလံုးညီညီညြတ္ညြတ္နဲ႔၊မဲရံုကိုသြားၾကရေအာင္။ၾကက္ေျခခတ္လိုက္ရင္တစ္ကျပန္စမွာလား။
အမွန္ျခစ္လိုက္ရင္ေကာဘာမွမရွိတာထက္စာရင္၊တစ္ခုခုရွိတာမေကာင္းဘူးလား....လား..လား..လား။
လားေပါင္းမ်ားစြာကိုေမ့ထားလိုက္ၾကရေအာင္။ကၽြန္မတို႔ၾကက္ေျခခတ္ျပီးနိုးၾကတာဟာ၊စစ္အာဏာရွင္ေတြ
ရဲ့အေျခခံဥပေဒကိုလံုး၀ကန္႔ကြက္ၾကျခင္းပါ။ကၽြန္မတို႔ျပည္သူေတြရဲ့ဆႏၵမပါပဲ၊တစ္ဖက္သတ္ေရးဆြဲထားတဲ့
အေျခခံဥပေဒကုိကၽြန္မတို႔ကန္႔ကြက္ၾကရပါမယ္။ျပီးရင္ဘာျဖစ္မွာမို႔လို႔လဲကိုေျပာေန၊မေတြေ၀ၾကပါနဲ႔။ေလွကား
ထစ္ေတြကိုတစ္လွမ္းခ်င္းတက္ၾကမယ္။အစိမ္းေရာင္ေတြျပည့္ေနတဲ့ေနရာေတြကို၊ခပ္စိမ္းစိမ္းပဲရင္ဆိုင္ပစ္ၾကမယ္။
အမွန္တရားအတြက္ကၽြန္မတို႔ရဲရဲရင့္ရင့္ၾကက္ေျခခတ္ပစ္ၾကမယ္။

No comments:

Post a Comment

စကားလံုးေလးေတြအတြက္အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေနာ္