Saturday, February 16, 2008

ေဆး..ေလ..ေလ့



ကၽြန္မပါးပါးကျမန္မာေဆးေတြကိုေကာင္းေကာင္းေဖာ္စပ္နိုင္တဲ့လူပါ။ပါးပါးဟာဆရာေတာ္ျကီးတစ္ပါးနဲ့နွစ္ေပါင္း
မ်ားစြာ(ငယ္ငယ္ကတည္းက)ေနဖူးပါတယ္။ပါးပါးရဲ့ဆရာေတာ္ျကီးဟာႏြားနက္ရဲ့က်င္ငယ္ရည္ကိုေဆးအျဖစ္နွစ္
ေပါင္းမ်ားစြာသံုးစြဲခဲ့တယ္လို.ကၽြန္မတို.ငယ္ငယ္ကတည္းကျကားဖူးပါတယ္။ဘုရားရွင္ကလဲနြားနက္ရဲ့က်င္ငယ္ရည္
ဟာေဆးဘက္၀င္ျပီး၊ရဟန္းေတြသံုးစြဲသင့္တယ္လို.မိန္.ေတာ္မူခဲ့ပါတယ္။ဆရာေတာ္ျကီးေတြေဟာေျပာတာလဲ
ျကားဖူးခဲ့ပါတယ္။

တျမန္နွစ္ကေတာ့ကၽြန္မျမန္မာျပည္ကိုတစ္လျပန္သြားခဲ့ပါတယ္။ျပန္ေရာက္ျပီးေနာက္တစ္ေန.မွာပဲရိပ္သာကိုသြား
ခဲ့ပါတယ္။ကၽြန္မတို.ရိပ္သာျကီးကပဲခူးရန္ကုန္လမ္းမွာပါ။လမ္းေပၚမွာေတာ့မဟုတ္ပါဘူး။ေႏြဆိုရင္ရိပ္သာထဲအထိ
ကားေတာက္ေလွ်ာက္၀င္သြားလို.ရေပမဲ့၊မိုးတြင္းမွာေတာ့နာရီ၀က္ေလာက္။လမ္းေလွ်ာက္ရပါတယ္။ရိပ္သာမွာထူး
ျခားတာကေတာ့ႏြားအနက္တစ္ေကာင္တိုးေနတာပါပဲ။သူ.နာမည္ကေမာင္နက္ေက်ာ္လို.ေခၚပါတယ္။နက္တာမ်ား
လွ်ာေတြ၊ခြာေတြေတာင္မွနက္ေနတာပါ။သူ.ကိုပါးပါးအညာမွာတရားစခန္းသြားဖြင္.တံုးက၊၀ယ္လာခဲ့တာလို.သိ
ရပါတယ္။ကၽြန္မကတိရစာၧန္ေလးေတြခ်စ္တတ္ေပမဲ့ႏြားေတာ့ခဏခဏျမင္ေနမက်ေတာ့၊နည္းနည္းေျကာက္ပါ
တယ္။ဒီေတာ့သူ.ကိုအေရာတ၀င္လဲမေနျဖစ္ဘူးေပါ.။

ရိပ္သာေရာက္လို.နွစ္ရက္ေလာက္ေနျပီး၊တစ္မနက္အာရုဏ္ဆြမ္းမစားခင္မွာအေဖာ္တစ္ေယာက္ကဖန္ခြက္တစ္
ခြက္နဲ.အနားကိုလာပါတယ္။ပါးပါးကမမေသာက္ဖို.ပို.ခိုင္းလိုက္ပါတယ္လို.ေျပာပါတယ္။ဘာေတြတံုးဆိုေတာ့ႏြားေသးတဲ့။
ေသာက္ခ်င္ဘူးဆိုျပီးျပန္ေပးလိုက္ပါတယ္။ဒါေပမဲ့မနက္တိုင္းမွာဒီခြက္နဲ.ဒါျကီးကေရာက္ေရာက္လာပါတယ္။ကၽြန္မ
တရားထိုင္လို.နားေနတဲ.အခ်ိန္မွာကၽြန္မနဲ.ခင္ေနတဲ့ဆရာေလးေတြကလာလာေျပာျကပါတယ္။သူတို.ေတြကေတာ့
မနက္တိုင္းဒီေဆး(ေဆးလို.ပဲေရးပါမယ္ေနာ္။တကယ္လဲေဆးပါ)ကိုအာရုဏ္ဆြမ္းမစားခင္မွာေသာက္ျကတယ္တဲ့။
ဘုရားေဟာထားမယ္ဆိုေပမဲ့လည္း၊ဒီႏြားျကီးကိုျမင္ျမင္ေနရေတာ့ကၽြန္မေတာ့ဒီေဆးကိုေသာက္ဖို.ေတြးေတာင္
မေတြးရဲပါဘူး။

ေနာက္တစ္ေန.မနက္မွာေတာ့ပါးပါးကိုယ္တိုင္ေဆးခြက္ကိုင္ျပီးေရာက္လာပါတယ္။ဘယ္လိုေဆးဖက္၀င္ေျကာင္း၊
ဥပမာေတြနဲ.ေျပာျပျပီးေခ်ာ့တိုက္ပါတယ္။ကၽြန္မကလဲမေသာက္ပါဘူး။ရိပ္သာကိုရန္ကုန္မွာရွိတဲ့ေယာဂီေတြကမနက္
အေစာျကီးမွာလူေတြလႊတ္ျပီး၊ဒီေဆးကိုလာယူျကတာပါ။နံနက္အာရုဏ္မွာပထမဆံုးက်တဲ့ဆီးရည္ကိုလာယူျကတာပါ။
ဒါကပိုျပီးအန့ံကင္းတယ္ေျပာျကပါတယ္။အနီးနားတစ္၀ိုက္ဘုန္းျကီးေက်ာင္းေတြကဆရာေတာ္ျကီးေတြရဲ့ကပိၸယ
တစ္ခိ်ဳ.လဲနံနက္တိုင္းလာတာေတြ.ရပါတယ္။ျကည္.လိုက္ရင္ေတာ.ေရေႏြးျကမ္းအေရာင္၀ါေဖ်ာ.ေဖ်ာ.ေလးပါ။
အန့ံေတာ့ကၽြန္မလဲနမ္းမျကည္.ရဲေတာ့မသိခဲ.ရပါဘူး။မနက္ေစာေစာျကီးေမာင္နက္ေက်ာ္ကိုေစာင္.ေရွာက္ရသူ
ကေစာေစာထျပီးတကူးတကဆီးကိုခြက္နဲ့ခံယူထားရတာပါ။

ပါးပါးတပည္.မတစ္ေယာက္ကအေဖာအေရာင္ေရာဂါရွိပါတယ္။ကၽြန္မနဲ.လဲခင္ပါတယ္။သူေနမေကာင္းျဖစ္ရင္
ထေတာင္မထနိုင္ရွာပါဘူး။ခုေတာ.လည္းရိပ္သာကိုေတာင္ကၽြန္မနဲ.တူတူ၀င္ေနလို.ကၽြန္မကေမးမိပါတယ္။
ဘာေဆးမ်ားေသာက္ပါသလဲေပါ.။ႏြားက်င္ငယ္ရည္ပဲေသခ်ာေသာက္ပါတယ္ဆိုပဲ။ျပီးရင္ႏြားက်င္ငယ္ရည္မွာ
(ပါးပါးကစဥ္.အိုးျကီးေတြနဲ့စိမ္ေပးထားတာပါ)စိမ္ထားတဲ့ဇီးျဖဴသီးလဲစားပါတယ္တဲ့။ျကားရတာ၀မ္းသာပါေပ.။
ကၽြန္မကေတာ.ဘာပဲေကာင္းေကာင္းေသာက္ဘူးလို.ေျဖရတာေန.တိုင္းေပါ.။

တမနက္ေတာ့ပါးပါးကေျပာပါတယ္။ဘုရားရွင္ဟာအက်ိဳးအေျကာင္းမဲ.စကားေတြကိုဘယ္ေတာ့မွမေျပာဘူးသမီး၊
ပါးပါးကလဲသမီးကိုအေျကာင္းမ၊ဲ့မတိုက္တြန္းပါဘူးတဲ့။ကၽြန္မကပါးပါးကိုအင္မတန္ခ်စ္ေလေတာ.၊ပါးပါးစကားကိုနား
ေထာင္တတ္ပါတယ္။ဒီေဆးျကီးမေသာက္ခ်င္တာကလြဲရင္ေလ။ခုေတာ.လည္းစိတ္မေကာင္းေတာ.ေသာက္ပါ.မယ္
ေျပာလိုက္ပါတယ္။ကၽြန္မကနိုင္ငံရပ္ျခားမွာေနေနတာမို.စိတ္ပူေနမွန္းကၽြန္မလဲသိပါတယ္။ကၽြန္မကရိုးရိုးေဆးေသာက္ရင္
ေတာင္အသက္ေအာင္.ေသာက္တတ္တာပါ။ငယ္ငယ္ကဆိုရင္ေတာ.နွာေခါင္းကိုပိတ္(ခုေတာင္ဒီလိုေသာက္တုံး
ဟီးဟီး)ျပီးမွေသာက္တာပါ။ဒီေတာ့ေဘးမွာလဲသျကားလံုးထားျပီးေတာ့ေပါ.။ပါးစပ္ကလဲပါးပါးကိုေတာ္ေတာ္ခ်စ္လို.သာ
ေသာက္ရမွာလို.ေျပာလိုက္ေသးပါတယ္။ဘာအရသာမွေတာ့(ကၽြန္မကလဲအရသာမွမခံရဲပဲေလ)မရပါဘူး။ဒါေပမဲ.
လည္ေခ်ာင္းထဲကိုပူပူေလးဆင္းသြားတာေတာ့သိပါတယ္။ေသာက္ျပီး(၁၅)မိနစ္အတြင္းမွာအိမ္သာတက္ခ်င္လာတာပါပဲ။
တစ္ေန.ထဲကို(၃)ခါေလာက္၀မ္းသြားပါတယ္။ဗိုက္ကလည္းရစ္နာတာမ်ိဳးမရွိပါဘူး။သြားတာကလဲ၀မ္းထဲမွာရွိတဲ.
အပူအပုပ္အကုန္သြားတာပါ။လူကလဲေခၽြးေလးတစိုစို(ကၽြန္မကလက္ဖ်ားေျခဖ်ားသိပ္ေအးတတ္ပါတယ္)နဲ.ေနပါတယ္။
ထမင္းလဲေတာ္ေတာ္စားေကာင္းပါတယ္။အႏွစ္ခ်ဳပ္လိုက္ေတာ.ေကာင္းပါတယ္။
ဒါေပမဲ.ကၽြန္မတစ္ျကိမ္ပဲစြန္.စြန္.စားစားေသာက္ခဲ့ပါတယ္။

အထူးေျကာ္ျငာခ်က္: ေမာင္နက္ေက်ာ္ကရိပ္သာမွာရွိေနတာမို.ေသာက္သံုးခ်င္သူမ်ားဆက္သြယ္ျကပါ။ဟီးဟီး။

No comments:

Post a Comment

စကားလံုးေလးေတြအတြက္အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေနာ္